Wednesday, June 13, 2007

没有你,赢了世界又如何

While I am driving this morning, I heard this song,
It makes me think of a friend who is going to leave us soon....
Special dedicate this song to RAIN~~!!!!
We are going to miss U~~!!!!!


尘世充满竞争光阴似赶路人
谁人亦全力上只想胜于别 人
朋友当你于心无愧了不必计苦或贫
唯有好友的心方可抹走泪痕
无论在何地里有著同样声音
如我不觉孤单全靠你分苦与甘

而得得失失不必追究得你愿跟我做朋友就似是得天独厚
我珍惜得你跟我挽手赢了世界输走好友等于一切全部也飘走
而得得失失不必追究得你愿跟我做朋友就算没有仍足够
我只想跟你可到永久 赢了世界输走好友等于一切全没有拥有
我只想跟你可到永久 来到世界得到好友天空海阔全部已拥有

4 comments:

Rain said...

Seen, very touching wor~~~
I'm going to cry~~~~
Dun worry, you will be always in my mind~~~~

Rain said...

欣,
我试着开着李克勤的歌,
看着你放的歌词,
感觉好温暖哦~~~

Shang Seen said...

当我听到这首歌的时候,
心里不竟的渗出一丝丝伤感,
也情不自禁的想起了你。。。。

Rain said...

Seen,
Can go to this webpage and listen to the song....
http://www.7mp3.com/song/203493.htm