Wednesday, March 18, 2009

小雨今天离开伦敦了,随着她的离开,我们三位美女欧洲之旅 也正式画上圆满的休止符了!回头看一看过去的一年又四个月的日子里,我庆幸有美仪和小雨的陪伴,一起走过了无数的地方,一起留下了无数 美好的回忆!当中有搞笑的,有无助的,有开心的,也有伤心的。。。 这种种的经历已经在我们人生当中留下不可磨灭的回忆。偶尔 细细的回味一番,百般滋味涌上心头!
从今天开始,小欣欣将要自己一个人上路了,当然,当中我也认识到了一些新的朋友,所以大家不必担心。没有了这两位好姐妹(其实两个都是姐姐。。嘻嘻)我还是会拚着小妮子看天下的心态,继续去旅行,也不会忘了无时无刻的汇报上来我的 Blog, 好让大家可以跟着我用眼睛和心 一起去旅行!
很多人问我接下来有什么打算?其实我做人很简单,没有什么大计,总觉得一切冥冥中自有安排! 刻意的要求反而得不偿失。
什么人生大计!再说吧!

6 comments:

Unknown said...

远方的我衷心祝你万事如意, 心想事成愿缘圆。

Anonymous said...

thanks for the post card, put on top of my table, like it very much, joo

Anonymous said...

we will always accompany you emotionally and mentally... if possible can think think abt the 北海岛(issit correct chinese for hokkaido?)trip o~~cheers

Shang Seen said...

waoh!! PPL, u very geng ler, can read my chinese blog liao boh!!! Hokkaido in chinese is 北海道。
yayaya, u girls are more easier to go from asia! now u had got rain and miao with u, i believe it can be realise by end of this year liao.....

Shang Seen said...

Joo,
wah....稀客稀客!!u are welcome! nothing suits u more than those whiskey on the postcard!!!! kekekeek

Shang Seen said...

Teng, thanks alot for all ur kind support!wishing u the best too!